Zoek je wat extra hulp voor het in de markt zetten van jouw product of dienst ? Of wil je een organisatorische verandering communiceren, maar is een overall planning lastig? Of het nu gaat om marketing- en of communicatieadvies over de introductie van een nieuwe dienst of personele verandering in de organisatie. Het uiteindelijke doel is hoogstwaarschijnlijk duidelijke en heldere communicatie. En dan ben je bij Maas aan het juiste adres.

Een slimme strategie

Een slimme strategie is noodzakelijk voor een succesvolle marktbenadering. Wat is nu eigenlijk een marketing- en of communicatiestrategie en waarom is het noodzakelijk om die duidelijk te formuleren? De strategie moet aansluiten bij de visie, missie en doelstellingen van jouw organisatie. Marketing staat voor het ‘vermarkten’ van je product of je dienst en dat betekent dat je deze zo aantrekkelijk mogelijk onder de aandacht dient te brengen; zowel on- als offline. En goede, heldere communicatie is de basis voor goede resultaten en een succesvolle samenwerking van een team onderling.

De meerwaarde van een communicatieplan

Een doordacht communicatieplan is essentieel om de communicatieboodschap helder te krijgen, de juiste middelen te bepalen en een tijdsplanning af te spreken. Iedereen de betrokken is bij het plan, weet wat hem of haar te doen staat. En een goede samenwerking is gegarandeerd.

Een effectieve online marketingstrategie

Wat is dat nu precies: een effectieve online marketingstrategie? Het is een samenvoeging van online systemen, processen en communicatie uitingen die ervoor zorgen dat je doelgroep je weet te vinden (prospects), een informatieaanvraag doen (leads) en een tevreden klant worden.

De puntjes op de i van jouw marketingstrategieMarketing

Heb je jouw website goed ingericht, gebruik je social media accounts en plaats je ook nog af en toe wat content? Dan ben je een eind op weg. Ik kan je helpen om de puntjes op de i te zetten. Zodat je met een aantal praktische tips beter vindbaar en zichtbaar wordt en minder tijd kwijt bent aan het bouwen van je online profiel. Daardoor hou je dus meer tijd over voor je klanten of organisatie.